Dagsoppdrag TV produksjon

Idag har vi hatt et nytt dagsoppdrag denne gangen var det TV produksjon. Jeg syns dette var en veldig morsom dag. Vi filmet mange forskjellige episoder men vi tok bare vare på to episoder. Først prøvde vi bare sammen hele klassen. Da var jeg data mann. Det er den personen Den første videoen jobbet jeg og min gruppe med teknisk, jeg var kamera 1. Det var litt vanskelig i starten, men etter hvert mestret jeg det. Det var veldig morsomt og lærerikt.

Den andre videoen jobbet min gruppe med ideen og var foran kamera. Det var også veldig morsomt fordi da kunne vi velge akkurat hvordan episoden skulle være. Først hadde vi en idé om østkant – vestkant drama. Vi endret mange ganger og endte opp med en parodi av Tangerudbakken. Jeg syns videoen ble veldig bra og det var morsomt å være skuespiller.

Alt i alt syns jeg at dette var et av de beste dagsoppdragene  og jeg vil gjerne prøve TV studio senere.

Her er begge episodene.

Først er det episoden hvor jeg var kamera 1 (det kamera som filmer Tanja)

Andre episode er min gruppe idé utviklere og jeg er også skuespiller.

Håper dere likte episodene! 😀

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a comment